Kskr Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 1993 Sierra 2.0i clx selges i deler. Har masse, men noe er hærpa... Har kjørt som man skal vettu... MOTOREN ER STRØKEN! Send meg en melding, så skal jeg se om jeg får rota frem no stasj... Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clapton Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 om du har, hva er nr ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Sorry... Har akuratt solgt begge.... Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Forstilling/hjuloppheng? Pris i tilfelle? Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Har du raidatoren, og er den hel? I så tilfelle, hva skal du ha for den? Og passer den på en 1985 2.0is? Mvh. Kim Henriksen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clapton Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 om den er hel, hvor mye skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clapton Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Bensintank? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKK Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Skulle gjerne hatt mellomaksel til en -90 sierra sedan (DOHC). Vet du om akselen fra din bil passer? Er den i orden? (rett, ikke ubalanse??) Evt pris? Tannstanga mi (servo) lekker. Er din tett? Pris? Betjeningspanelet til varmeapparat (varm/kald etc.) Pris? Siter Porsche 944S2 Opel Kadett B Opel Commodore B Coupe BMW 320 BMW 316 Ford Sierra DOCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Bilen er nå spiker... Beklager så mye! Hadde dere sagt ifra litt før hadde jeg faen meg blitt kvitt hele driten... Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg