CoaSlip Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Jeg er på jakt etter noen "ok" felger til min E34 slikt jeg kan ha vinterdekk på alufelg. Hadde blitt VELDIG glad om det var AC schnizer replica ,(samme som i bildet i sig'en min til høyre). Skrapete osv er ikke SÅ farlig med mindre de er skeive å j*vlige. Har du noe liknende å selge (kun 15") så du mener tar seg godt ut på en styla E34, fyr løs :D Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Jeg har 17" med 235/45 vinterdekk til salgs. 5000kr (M5 replica felger)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Coaslip: Jeg selger felger med vinterdekk på, om du er interessert - her! Nautiluz - Interessert i å selge bare dekka? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Nei, skal ikke bruke bilen om vinteren mere så det er unødvendig for meg å ha dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg