MrFord Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Jeg er interessert i å kjøpe 1 stk Cosworth felg (til vinge bil) Eller kanskje flere hvis de er i veldig bra stand. Helst med cop og lås, med det er ikke 100% vitkig. Og ønsker ikke å betale blodpris. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Jeg har fire felger, men bare en kopp, stående på bilen. Kan hende jeg kan trylle fram flere kopper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Tja, hadde da bare tenkt meg en... til reserve dekk... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg