MrKadett Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hei Corolla KE 20 eller 30 kjøpes må ha skilter , års avgift betalt , eu godkjent og bra teknisk Samme gjelder Kadett C 74-79. 0 til 15 tusen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Jeg har en '93 Corolla XLIs til salgs! 20.000,- og bilen er din :) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by bmw-styling Jeg har en '93 Corolla XLIs til salgs! 20.000,- og bilen er din :) Dette var vel ikke noe rwd da...:( Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Nei, men den spinner ut både 1. og 2. gir på bar asfalt :D Dessuten har den håndbrekk ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 so what? rwd er og blir en rwd! Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Spørs jo hva han skal bruke bilen til da :mad: Til å komme seg fra A til B har det ingenting å si hvilke hjul den trekker med! Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Er nok heller uintressant det git, Skulle jeg kjøpt en fwd corolla kunne jeg heller brukt bilen min i vinter og kosta på den 20tusen til. Så nei takk! :) Men om noen skulle ha noe, Jeg leter jo på autodb og billisten men enten er det langt unna eller solgt eller bare no dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg