Elanzer Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 veel... ny kveld er omme, og ny oppdatering er på veg ^^ hehe begynte på rompa litt i dag, monterte ene baklyset og "refleks"plata, for å se hvor mye som måtte sparkles på lykta for å få den helt clean ;) skal lage meg noe skyline look lykter :) ja, gjekk med en DEL glassfibersparkel :D hehe er helt tomt for det nå hehe lykta, sparkla bort crome lista som var der også, crome lister passer liksom ikke helt inn i drømmen min om hvordan bilen skal bli ;) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 vel.. mer har blit gjort :D gammelt dørtrekk nytt dørtrekk :D fikk en mye mer nyere look nå, mer kvalitet liksom :D hvite skiver må man da ha :D fikk tak i hvite instrumenta henn da? yodude Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Kan bli bra det der Elanzer biggrin.gif tenkte noe sånt da eller: :kiss Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 eg laget de hvite skivene selv :) scannet dem inn og printet ut igjen :) og ja, pirex nok en gang... det er noe sånt eg har tenkt meg, er til 626 coupe de baklysa, selv om eg ga deg det bilde trenger du ikke poste det på hvert eneste forum sånt at eg må poste denne posten på hveer eneste prosjekt tråd eg har... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Ikke så hissig nå knock Vil jo bare vise folk hva du mener :kiss Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 hehe okok :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 ja, gjekk med en DEL glassfibersparkel :D hehe er helt tomt for det nå hehe Hvor mye veier bakluka di nå da? 200 kg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 hehe neida, selve refleks plata veier ikke mer enn 2kg hvertfall... (enda :D) har satt i ei plate bak da, sånt at eg ikke har fylt opp HELE skiltgropa med sparkel hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 vel.. har vært i garasjen i dag også litt :D hehe har endeleg fått av de jævla spindlene, har spraya rustløser på boltene som holder dem 2 - 3 ganger om dagen siden onsdag... og endeleg fikk eg dem av :P trixet var å klare å snurre litt på bolten med latmansarmen... men den normale latmans armen var ikke stor nok B) så eg sette på den SKIKKELIGE latmansarmen :rolleyes: den er sånn ca 2 meter lang :P hehe da klarte eg det så vidt :P hehe satt som FAEEENNN de boltene :o men fikk dem av til slutt da :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Må være litt forsiktig med sånne reale latmannsarmer så boltene ikke knekker da! Men et er vel kanskje ingen andre muligheter siden det først sitter så jævlig! Hehe! Stå på! yodude Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 hehe gjengene var knukket på den ene bolten uansett... brydde meg liksom ikke så veeeldi mye om de :P hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 ja, gjekk med en DEL glassfibersparkel :D hehe er helt tomt for det nå hehe hadde ikke vært en ide å sveise/få noen til å sveise i ei plate istede for å fylle opp med spakkel? der der kan sprekke under lakken.. (nå vet ikke jeg hvor mye du har brukt da ,men det skal ikke være nødvendig å bruke mye:)) Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 bare lurte på en ting. det vill vell ikke sperre når du lukker igjen bak luka? (endel ganger) Jeg trur den bil en kommer til å bli konge rå. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splashmx6 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Du skal ha skryt for dette!!! Så høy moral på ting du gjør er det ikke mange som har.. Gratulerer med et vellykket projekt Mazda-ogn member :hello: :hello: Siter 1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car ...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::... Besøk http://www.mazda-ogn.org har hatt: Mazda 626 94 1.8 glx volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 bare lurte på en ting. det vill vell ikke sperre når du lukker igjen bak luka? (endel ganger) Jeg trur den bil en kommer til å bli konge rå. hva som skal sperre ? :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg