Crazytaxi Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 hmmm... vet ikke om det er noen som har spurt om det før, men du må da ha litt av et puslespill og sette sammen igjen, hvordan har du lagret delene så de ikke blir borte? skulle likt å sett et bilde av det, for det tror jeg begynner å bli stort... hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 hehe dem ligger ganske sprett :P hehe noen ligger i en haug i garasjen, også ligger det en haug i låven, også noen poser på rommet mitt, og litt i gangen utenfor :P hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masada 626 Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 solgt senkesettet? eventuelt hva inneholder det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 det inne holder kun fjører, tuv papirer følger seff med :) står 35mm på papira... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masada 626 Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 vet du hvor jeg kan få tak i dempere 0g fjærer til en fornuftig pris? hadde ikke lyst til og senke så mye pga mye vinterkjøring.er ikke opptatt av viktig merke,bare fornuftig pris:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 hmmm nå handler eg selv hjem weitec, men det er jo 35mm og stivt og godt sååå :) men orginal dempere skal vel funke ? hehe har foresten fått gjort litt i dag :D fant negerkusa igjen i dag, så måtte jo kjøre den inn igjen :P haha venstre hjulhus fikk litt å bry seg med da ja :) hadde på litt malingsfjerner, også stålbørste, fikk bort steinsprutbeskytelsen, så tok eg resten med negerkusa da :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 haha, der var det faen meg blankt! - negerkuse er slik som monteres på drill? - jeg brukte "negerkuse" til vinkelsliperen til det sammen, hu hei som det gikk, og da slapp jeg forarbeidet....! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 hehe du kan ta den på vinkelsliperen også, men må ha et annet feste til den da :) funker som faen det ja :D negerkusa er bare den lille skiva, også må du kjøpe et separat feste til den :) så er samme til vinkelsliper og drill :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 vel... da var nye skiver og klosser bestilt :) svarte og borra skiver, og carbon bremseklosser :) dem er sendt til min kontakt i usa, så sender skivene og poly foringene når han kommer tilbake fra ferien (6. november) så da har eg dem i slutten av november tipper eg :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 vel.. har bestilt 15liter med noisekiller nå :) så nå skal det bli roligt og godt inni bilen, selv med 3" potta ^_^ mohahaha Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 vel... var nede litt i dag og fekk flekt av litt diverse :D eneste ledningen igjen i bilen er den opp til lyset i taket nå :D alt annet er borte :D taktrekket er borte, det er også de lille grønne skumgummilyddempingen... slipt bort ALT lakk og rust og grunnet :D ble sååå fint :D eske nr1 med intriør deksler og andre deler :D eske nr2 med komplett ledningsnett til gamle forgassermotoren :) (dvs ALT av ledninger på hele bilen :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 en hel bannankasse hellothere :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 kult projekt Elanzer, morro å se andre som liker 626'ene. en kompis av meg har en tilsvarende ribba en, og jeg er på utkikk etter en også. synn dempertårna er fucka på de fleste jeg har vært innom. lykke til vidre Marius Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masada 626 Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 vel.. da har eg fått lyddemping :) har lagt første strøket på bakplata og støtdempertårnet/hjulhuset innvendig og utvendig :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg