ecko Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Skal sette inn et annlegg i bilen til dama nå, men finner ikke noe sted å trekke pluss kabel gjennom, fra batteri til forsterker!!!!!!!!!!!! Hjelp!!! Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brth Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Du kan vel bare legge det langs gulvet? Fjern lister i døra og løsne på gulv teppet? Eller tar jeg feil? Siter Peugeot 205 GTI Peugeot 205 XS Peugeot 205 gr (Spiker) Ford Sierra (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 må få den inn i bilen vettu! Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by ecko Skal sette inn et annlegg i bilen til dama nå, men finner ikke noe sted å trekke pluss kabel gjennom, fra batteri til forsterker!!!!!!!!!!!! Hjelp!!! En elektrisk drill burde vel løse problemet..? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KA_Thorsen Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Det kan være at det er eit lite hull i skjermen slik at du får den inn, og at du tarden over hjulbuen og rundt døra og inn i bilen, er et volsomt stress å begynne å drille, men er det ein plass som det går ann så kan man jo bare drille. Eg har ikkje drillet og eg fekk et godt resultat.:D Siter 1994 mod 405 pug, 17" tsw zenon, stort stereo, reactive filter, effektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg