ibanez Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hei! Jeg har ett problem! Plutselig her en dag ble polygonal lasso toolen så rar. Jeg markerer ett område for f.eks å fylle med farge, eller klippe ut noe. Men når jeg er ferdig å markere blir markeringen mye mindre og litt rundere.. Og når jeg fyller så går fargen i svak skygge ganske langt utenfor. Noen som vet hvordan jeg får fikset dette? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 veit om dette er så bra svar men, bruk heller pologynal lasso tool:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 han bruker jo den.. Er den sånn hvis du byner på ett nytt bilde også? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 har du høyereklikket etter du har merket omerådet klikket på "feather"? jeg mener å huske at "5" er standard feather Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 du må skru av feather, sette den på 0 på toolbaren øverst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Edit: Ja faen, det var den i toolbaren jeg skulle skifte på.. Har visst vært borti den når jeg fulgte en neon lys tutorial ellernoe. :) Takk for hjelpa, ordna seg nå Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by ibanez Edit: Ja faen, det var den i toolbaren jeg skulle skifte på.. Har visst vært borti den når jeg fulgte en neon lys tutorial ellernoe. :) Takk for hjelpa, ordna seg nå hyggelig å kunne hjelpe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg