TazDevil Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Kan noen forklare eller evt gi meg en link til et sted hvor de forklarer hvordan man lager et sånt "feste" til et element? Hva man bruker og hvor vanskelig det er.... På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 for det første, det er ikke lett, men det går jo an å prøve. først lager du en ring i feks mdf som skal stå mot dør trekket. så lager du ringen du skal feste elementet i. så setter du sammen den innerste ringen med den ytterste ringen med feks noen små biter i mdf du setter i mellom til riktig avstand. så trekker du hele saken med ett eller annet stoff du finner, gammel tskjorte feks. så smører du den inn med polyester. så legger du en del lag med glassfiber uta på der. til slutt sliper du så mye at du sitter inni en stor slipe støv sky. så slenger du på fin sparkel og sliper til alt er glatt og fint. så lakerer du eller trekker det i et eller annet stoff. så peller du av dørtrekket og skrur fast kassa med skruer. dette er i hvertfalle kort og enkelt hvordan du gjør det Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 hvis du ikke skjønte det helt kan du komme innom meg på sound pressure i Lillestrøm så kan jeg tegne og forklare, er så mye enklere Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TazDevil Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Takk takk, mulig jeg stikker innom hvis jeg finner ut at jeg skal prøve meg på det! Hørtes veldig komplisert ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Bare for å ha nevnt det.. Begge de bilene du ser på bildet der er det lagt ned VELDIG mange timer i :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 eller stikk innom meg..:) jeg har bygd begge...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hvor er dette hen da !!?!???!?!?! Kan jeg komme å besøke deg Autod, og se hvordan du gjør dette ??? Fy flate og heftige biler ass..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by Tor Steinar Aamodt Hvor er dette hen da !!?!???!?!?! Kan jeg komme å besøke deg Autod, og se hvordan du gjør dette ??? Fy flate og heftige biler ass..... TULLING :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 bare kom du tor..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by autod bare kom du tor..... Fy flate.....Jeg er LITE heldig ass.....:D :D Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 :D :D :D :D :cool: Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hvorfor får jeg følelsen av at dere to kjenner hverandre? hehe :rolleyes: Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 tja... han har kontor ca 3mtr fra meg..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by autod tja... han har kontor ca 3mtr fra meg..:) Jeg hadde gjetta gygget ved siden av da men, var ikke så langt i fra da :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg