Mor di Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Noen som har foretatt denne operasjonen? Lurer på om jeg kan bruke denne tangen til å ta av ventilfjærene(med overtrykk i sylinder): Eller om jeg må ta av toppen og bruke denne tangen: Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myksti Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hei! Jeg har byttet ventiltettningene, men jeg tok av toppen for å bytte de og det gikk finfint, vet ikke om du kan bruke den andre. Men når du tar av toppen har du jo og en sjanse til å ta en liten overhaling, gjerne bytte noen deler om du har behov for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Har skiftet toppakning relativt nylig(30000km siden) så jeg er egentlig ikke interessert i å flekke toppen av igjen. Synes fortsatt motoren bruker litt mye olje og jeg regner med at det er ventiltettingene som er dårlige, noen som har erfaring med oljeforbruk på disse motorene? Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg