Jens Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Fant noen småting, og tenkte jeg kunne sjekke her om noen er interessert. Har ikke sett over alt enda, så mer "komplett liste" kommer. Har to baklys til Ford Sierra, og to baklys til siste generasjon Taunus, pluss et skinnsete som har sittet i en Ford, mest sannsynlig Granada. Bor i Oslo-området, så hvis noen her er interessert kan vi sikkert møtes et sted. Aner ikke pris på dette, men det skal nok gå billig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Sjekket ut litt. Setet var dessverre bare delskinn, brunt. Ellers har jeg en trekonsoll til interiøret, og noen speil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Du har ikke speil til Taunus 76-79 iblant de der? Er de i krom som sitter "utenpå" døra...ikke de som sitter i nedre kant av vinduet og er av plast.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by Turboed1 Du har ikke speil til Taunus 76-79 iblant de der? Er de i krom som sitter "utenpå" døra...ikke de som sitter i nedre kant av vinduet og er av plast.. Speilene er nok bare i svart plast, og ikke kromet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 baklysa til sierra 2.0cl 86 mod? har du det? pris? trenger bare sjølve glasset. mitt er sotet og kom ikke gjennom EU kontroll :( Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Jens Sjekket ut litt. Setet var dessverre bare delskinn, brunt. Ellers har jeg en trekonsoll til interiøret, og noen speil. har mor sagt du må tømme garasjen for drit nå jeppe? eller er det helge fylla du samler inn penger til? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg