blacklude Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by proto Hei, jeg har surfet litt på autodb og andre bil annonse sider og prøver å finne en grei golf gti 16v som skal selges til en pris opptil 45000kr. Noen som har noe tips angående denne? http://www.autodb.no/car/requestframe.php3?nr=527457&template=t-rex Hvis dere finner noen som er i fin stand til en bra pris, så venligst si fra. Jeg er litt kravstor når det gjelder bilkjøpet. - Bilen skal ikke være hvit, knallrød eller andre farger som ikke faller i min smak. Svart, blå, mørkrød ++ funker fint. - Den skal ikke ha gått så mye over 200000km. - Ikke en ombygd bil, som f.eks fra 8v til 16v osv. Håper noen har noe tips:) jeg har en i bra stand til salgs. står i autodb: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=527457 kommer i motorbørsen neste uke håper jeg synes du prisen er høy er det på grunn av alt ustyret og alle påkostnadene jeg har jort. alt er bra på bilen nå! lakken har 3skjønnhetsflekker, men ellers bra. mail eller ring for info! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=535068 fytti... den så STRØKEN UT! go for it!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by vwgolf2 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=535068 fytti... den så STRØKEN UT! go for it!! Vet du hvordan den golden er i stand? siden du oxo er ifra larvik ser det ut til? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Snakka med han som sleger 16V fra Stryn i dag... Om du vil kan du se bilen mellom Otta og Gjøvik på i morgen eller fredag. Eventuelt Ålesund onsdag og torsdag neste uke. Eventuelt Åndalsnes på fredagen. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by srednA Snakka med han som sleger 16V fra Stryn i dag... Om du vil kan du se bilen mellom Otta og Gjøvik på i morgen eller fredag. Eventuelt Ålesund onsdag og torsdag neste uke. Eventuelt Åndalsnes på fredagen. Ok, ja. Jeg har utrolig lyst å se på den. Men har ingen muligheter til å kjøre til otta eller gjøvik i morgen eller fredag. Men Ålesund hørtest egentlig greit ut, men Åndalsnes? blir ikke det ennå lengre ned enn styn? Kommer fra Sunndal jeg, 1 time unna molde. Skal ringe han igjen nå, så høre om han har muligheter å komme til ålesund neste helg. For da skal en kamerat nedover å se på en BMW også fra Ørsta. Det er jo ikke så langt fra Stryn til Ålesund. Men bare si fra hvis du har mere oppdateringer om bilen :) Har sendt han en mail med mange spørsmål, håper på svar snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Det er nok kortere for deg å se den på Åndalsnes enn Stryn om du kjører via Molde ganske så mye kortere også. Ålesund -Stryn er det vel 2-2,5 timer å kjøre tror jeg Du får høre med han, det er en utrolig fin og påkostet bil:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by srednA Snakka med han som sleger 16V fra Stryn i dag... Om du vil kan du se bilen mellom Otta og Gjøvik på i morgen eller fredag. Eventuelt Ålesund onsdag og torsdag neste uke. Eventuelt Åndalsnes på fredagen. Hvilken bil snakker du om her? link? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 åndalsnes ligger jo omtrent like langt fra sunndalsøra som molde gjør... ta av ved Eidsvågen å kjør Vistdalen:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by Pater Vet du hvordan den golden er i stand? siden du oxo er ifra larvik ser det ut til? aner ikke..kan ikke si at jeg har sett den før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Skal ringe han igjen nå, så høre om han har muligheter å komme til ålesund neste helg. For da skal en kamerat nedover å se på en BMW også fra Ørsta. Det er jo ikke så langt fra Stryn til Ålesund. Men bare si fra hvis du har mere oppdateringer om bilen :) Har sendt han en mail med mange spørsmål, håper på svar snart. [/b] ørsta? ej e fra ørsta.. litt nysjerri på ka bmw? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by srednA Det er nok kortere for deg å se den på Åndalsnes enn Stryn om du kjører via Molde ganske så mye kortere også. Ålesund -Stryn er det vel 2-2,5 timer å kjøre tror jeg Du får høre med han, det er en utrolig fin og påkostet bil:) Å faen, tenkte helt feil jeg nå, tenkte på Årdal :P hehe. Ja, vi får se hva det blir til. :) ørsta? ej e fra ørsta.. litt nysjerri på ka bmw? http://www.motorborsen.no/ab2/search_hmaAuto.wa?_cmd=view&id=56665&amsTypeOffset=0 Denne. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 aha, du får helse aasmund da.hehe bilen burde vel vere i grei stand no den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg