Gå til innhold

Utkikk etter Golf 2 GTi 16v

Ranger emnet


Hazert

Anbefalte innlegg

Originally posted by proto

Hei,

 

jeg har surfet litt på autodb og andre bil annonse sider og prøver å finne en grei golf gti 16v som skal selges til en pris opptil 45000kr.

 

Noen som har noe tips angående denne?

http://www.autodb.no/car/requestframe.php3?nr=527457&template=t-rex

 

Hvis dere finner noen som er i fin stand til en bra pris, så venligst si fra.

 

Jeg er litt kravstor når det gjelder bilkjøpet.

 

- Bilen skal ikke være hvit, knallrød eller andre farger som ikke faller i min smak. Svart, blå, mørkrød ++ funker fint.

- Den skal ikke ha gått så mye over 200000km.

- Ikke en ombygd bil, som f.eks fra 8v til 16v osv.

 

Håper noen har noe tips:)

 

 

jeg har en i bra stand til salgs. står i autodb:

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=527457

 

kommer i motorbørsen neste uke håper jeg

 

synes du prisen er høy er det på grunn av alt ustyret og alle påkostnadene jeg har jort. alt er bra på bilen nå! lakken har 3skjønnhetsflekker, men ellers bra.

 

mail eller ring for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=535068

 

 

fytti... den så STRØKEN UT! go for it!!

 

Vet du hvordan den golden er i stand? siden du oxo er ifra larvik ser det ut til?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by srednA

Snakka med han som sleger 16V fra Stryn i dag...

 

Om du vil kan du se bilen mellom Otta og Gjøvik på i morgen eller fredag. Eventuelt Ålesund onsdag og torsdag neste uke.

Eventuelt Åndalsnes på fredagen.

 

Ok, ja. Jeg har utrolig lyst å se på den. Men har ingen muligheter til å kjøre til otta eller gjøvik i morgen eller fredag.

 

Men Ålesund hørtest egentlig greit ut, men Åndalsnes? blir ikke det ennå lengre ned enn styn? Kommer fra Sunndal jeg, 1 time unna molde.

 

Skal ringe han igjen nå, så høre om han har muligheter å komme til ålesund neste helg. For da skal en kamerat nedover å se på en BMW også fra Ørsta. Det er jo ikke så langt fra Stryn til Ålesund. Men bare si fra hvis du har mere oppdateringer om bilen :) Har sendt han en mail med mange spørsmål, håper på svar snart.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by srednA

Snakka med han som sleger 16V fra Stryn i dag...

 

Om du vil kan du se bilen mellom Otta og Gjøvik på i morgen eller fredag. Eventuelt Ålesund onsdag og torsdag neste uke.

Eventuelt Åndalsnes på fredagen.

 

Hvilken bil snakker du om her? link?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ringe han igjen nå, så høre om han har muligheter å komme til ålesund neste helg. For da skal en kamerat nedover å se på en BMW også fra Ørsta. Det er jo ikke så langt fra Stryn til Ålesund. Men bare si fra hvis du har mere oppdateringer om bilen :) Har sendt han en mail med mange spørsmål, håper på svar snart. [/b]

 

 

ørsta? ej e fra ørsta.. litt nysjerri på ka bmw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by srednA

Det er nok kortere for deg å se den på Åndalsnes enn Stryn om du kjører via Molde ganske så mye kortere også.

 

Ålesund -Stryn er det vel 2-2,5 timer å kjøre tror jeg

 

Du får høre med han, det er en utrolig fin og påkostet bil:)

 

Å faen, tenkte helt feil jeg nå, tenkte på Årdal :P hehe. Ja, vi får se hva det blir til. :)

 

 

 

ørsta? ej e fra ørsta.. litt nysjerri på ka bmw?

 

http://www.motorborsen.no/ab2/search_hmaAuto.wa?_cmd=view&id=56665&amsTypeOffset=0

 

Denne. :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår