mk2 mann Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 lurte på hvor mye jeg må ut med for ett sierra cosworth sedan skall? mellom 88-90 mod. minimalt med rust og ellers ganske fin og grei... skal ikke ha med motor...... Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla G6 Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Hvis du går på be-4-you.com så har ruud en sånn kasse tils.. Sikkert noen som har en karroseri også.. Siter Cossi power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 mann Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 har han ikke solgt kassa???? trodde han solgte alt med bilen jeg Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla G6 Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Neida, bilen ble solgt uten motor/gir.. og felger tror jeg.. Sisst jeg sjekka sidene tror jeg han hadde kassa ihvertfall.. Ring på Jan Øivind Ruud 91531334.. Sisst dato på be-4-you som den ikke var solgt ennå var ihvertfall 27/11.. Sikkert ikke solgt ennå.. Siter Cossi power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg