Dr_BASS Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Har en Kytec resirkulerbar og kan sikkert bytte, da jeg ikke bruker den funskjonen uansett. Dumpen er kjøpt hos godeste kollevold.;) Trenger forresten en garret t25 eller en mitshubitsi turbo (husker ikke helt betegnelsen) evt en kkk av noe slag hvis du har også Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Mulig jeg har en Td04-14T (god for opptil 260hk).. Har du bilde av den? skal du på gatebil i helga? den må ha 25mm anslutning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Den har 25mm anslutning ja, er også justerbar. Skal nok ikke til gatebil i helgen da jeg skal jobbe. Er for tiden i Rælingen, men dumpen ligger i leiligheten i hønefoss da jeg for tiden driver med motoroppgradering. Kan sende deg ett bilde av dumpen på mms. Tok nemlig ett bilde i dag før jeg dro hjem (flaks) så hvis jeg får nr ditt så kan jeg sende bildet Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Den er forresten akkurat pusset opp med autosol :D Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Hehe! Nice.. Men jeg har ikke mms telefon, (eller rettere sakt, den suger på mms) Men jeg kjører forbi rælingen. Send meg en sms når du får hentet den så kan jeg ta en titt 92056418 Mvh Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Drar ikke hjem før til søndagen igjen, men skal til gardermoen til uken tror jeg. Enten det eller så kan vi ta det neste helg eller noe. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by Dr_BASS Drar ikke hjem før til søndagen igjen, men skal til gardermoen til uken tror jeg. Enten det eller så kan vi ta det neste helg eller noe. Gardermoen er greit det.. Bare send en sms så kommer jeg opp en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg