Mr Deej Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Er det noen her som har en resirkuleringsventil liggende så vil jeg kjøpe den! Jeg har gått lei av pyyysh lyden som jeg har i min nå. TurboXs Type one dump kan byttes imot, eventuelt mellomlegg fra min side Mvh E v40t@hotmail.com 92056418 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Jeg har en Resirkuleringsventil! ..er lei den! har lyst på en ventil som lager skikkelig LYD! ikke "pssj" lyd..men "wooootchchch" lyd..om du skjønner! hehe..Står på en 96 mod A4 1.8T ..nypris på den er 2500,- Kjøpt hos Flissundet motorservice! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by karlove Jeg har en Resirkuleringsventil! ..er lei den! har lyst på en ventil som lager skikkelig LYD! ikke "pssj" lyd..men "wooootchchch" lyd..om du skjønner! hehe..Står på en 96 mod A4 1.8T ..nypris på den er 2500,- Kjøpt hos Flissundet motorservice! Kanskje du har lyst til å bytte? Min lager skikkelig lyd (for mye for meg) 25mm tilkobling også er den justerbar Hvor holder du til hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Ok! Holder til i Ørsta ..Litt sør for ålesund!;) Men passer denne ventilen på bilen min ? isåfall, hva er prisen på din ny ? har du en link så jeg får se åssn den ser ut ? Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Sånn ser den ut.. Har ingen peiling på Audi men den funker helt fint på min, v40 2.0T 98". Har du bilde av din? og hvor stor innfesting det er på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Hehe..jeg har en sann! Denne typen her passer ikke på a4'n! ..Hadde montert min på når jeg kom til flissundet motorservice..dem reiv den av med engang! hehe..Men er ikke helt sikker på hvor stor innfestning den har! har ikke fått sjekka;/ Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Ok! Men si ifra om du skal selge den da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Selge den skal jeg! men vet ikke helt hva pris jeg skal ta for den da! ..Har ikke så mye peiling på sant..hehe! men jeg er altså ute etter en ventil som BRØLER! ;) RFL ventiler .. er dem bra ? Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Funker ikke den dumpen jeg har på bilen din så fungerer antakeligvis ingen åpne dumper. Men ja, RFL fløyta hører man!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Hehehe...Jeg har lite peiling på sant da! ..men den du har såg helt lik ut den jeg hadde før....Og den "passet" ikke til bilen min sa dem på flissundet:P hehe.. Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Gammel og kjent diskusjon dette :rolleyes: Åpne dumper fungerer i prinsipp "ikke" på biler med LMM, men derimot om man justerer den riktig så blir symptomene så små at det går ann å kjøre med åpne dumper uansett ;) Vi 2 har forsåvidt nesten lik motorkonstruksjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 hehe ja, Riktig! Men nå har jo jeg ikke en turbo som FUNGERER da..så det er vell ikke noe hastverk med å få kjøpt en skikkelig ventil heller! hehe... men du vet vell litt om bil ... Hvilken turbo anbefaler du meg ? Jeg vil ikke ha orginal på den..siden jeg kjører med mtm (196hk med 21hkprogramvare) .. orginal turbo er vell KKK K03 ? kan jeg kjøpe en KKK K04 og bare sette på å kjøre ? eller må jeg ha en chip som er tilpasset denne turboen ? Garret turboer, funker dem bra her ? og hva er evt pris på dem ? Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Altså, jeg har ikke så peiling på Audi, men alle turboer kan slenges på den motoren. Det står bare på viljen ;) Men jeg kan jo dytte deg litt igang da Ts racing som har presset ut 600hk av 1.8T motoren Alle veit om dahlback Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Se her ja!;) Takker;) Nå skal jeg nok finne ut litt her :) hehehe... Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 *bump* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg