Hayabuza Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 dumpen min åpner når jeg gir på og stenger når jeg slipper gassen på "tomgang".... har ikke prøvd på veien enda.. har slange fra dumpen til innsuget Noen som vet hva som er feil? er en slik en DUBBELTSTEMPEL Tostempels dumpventil. TBV002+ "Justerbare dumpventiler, opp til 3.0 bar laddtrykk. Farger: alu/silver, rød, blå, svart. Med 25mm tilkobling. (på bestillning 20mm, 34mm). Laddtrykk med fjærer som sitter montert 0.5-1.2 bar. Medføljer fjær for 0.8-3.0 bar" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Normalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 hva lader du da?...du får justere den etter hva du lader, ellers er det jo slik den funker.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Hvis det er på volvoen du har den, viker det som alt er i orden.... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg