Cathan Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Litt info om bilen: 86 xr3i cab gått litt over 133k (hvis jeg kan stole på heftet i bilen) importert i 2000 (litt kjedlig hvis jeg vil øke litt krefter under panseret) Var på eu-kontroll den 06.10.04 (2)Rust på bremseskive (over 25%) og bremserør bak. (2)Varsellampe på ABS lyser (mest sansynlig løs drivreim i følge han som tok kontollen) (2)Ujevne bremser forran og bak. (2)Slakk håndbrekk (2)småriper i frontrute (1)gåen lyspære forran (1)mangler innvendig speil (ligger i hanskerommet) (1)må bytte drivakselmansjett (1)må bytte hjullager (2) oljelekasje (svetter) Når dette er fikset kjøper jeg nye skjermer og støtfanger forran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Betalte 10000 kroner på Torsdag. Fikk bud på 15000 for den på Fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Cathan Betalte 10000 kroner på Torsdag. Fikk bud på 15000 for den på Fredag. Selg den!!!!!!!! (ikke for at jeg ikke liker Ford,men siden det er en ypperlig sjanse å tjene 5k på en dag) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Selg den!!!!!!!! (ikke for at jeg ikke liker Ford,men siden det er en ypperlig sjanse å tjene 5k på en dag) Får mer for den hvis jeg godkjenner den. Klarer å fikse alt selv. ca 3-5000 i deler så en lakkering så er den bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Vi driver lakkering i Tønsberg, puss ned bilen selv og betal for lakken så fikser vi resten for en billig penge.!! Originally posted by Cathan Får mer for den hvis jeg godkjenner den. Klarer å fikse alt selv. ca 3-5000 i deler så en lakkering så er den bra. Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg