Jorgen Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Hvis det ikke blir for mye jobb å sveise rusta selger jeg bilen min i deler.. Derfor har jeg en god del jeg skal bli kvitt: El.seter (sidestøtte og korsryggspute) Motor CA18ET m/u turbo, kommer ann på hva du vil ha Turbo T2 Panser Turbofangere Blått / sølv interiør med karbonplate med montert turbotrykksmåler Elektriske støtdempere Elekriske speil Elektrisk takluke Åpent filter uten adapter 16" TSW Venom felger med 205/50/16 dekk, en del riper osv, ålreite sommerdekk Nankang 15" Borbet Type C 195/55/15 Vredstein piggfritt vinter, 2 utslitte dekk Begge to er 4*114,3 LMM ++++++ Har ALT av deler, hvis de ikke er rustet vekk, dvs, jeg har ikke bakre støtdemper tårn eller kanaler :P Mye bilder av diverse her: http://home.online.no/~runesell/bilder/ Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Er veldig interissert i T2 turboen din, passer den bolt on på bluebird turbo motoren(T12)? Har du en god pris på den, har du noe aent knask til den bilen? :D Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Har ikke no spesielle deler nei Turboen er originalturboen, mente nå at dette var T2 turbo, og at T12 er bilbetegnelsen.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Hva kunne du tenkt deg for T2 turboen (orginal turboen) til bilen? Med eventuel wastgate klocken også. Mvh Tom Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Aner ikke hva slikt er verdt, er bare å slenge inn et bud :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Kan gi deg 750,- for den, vist den er i bra stand. Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Selger hele bilen for 7000 til første som henter den. Må vekk pga plassmangel.. eventuelt bud, ingen skambud Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 hva får jeg for en avsugning a??? Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Sopp, er du her? :D Trodde du var bortgjemt langt pokker i vold inni bardufoss jeg? Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 hehe.... var i tromsø i helga, ukeslutt-perm. dritfett, FYLLA... lykke til med salget ( husk å nevne all rusta...) bleikfis Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Står øverst i annonsen, finner uansett bilder på http://home.online.no/~runesell/Bilder Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Solgt turboen?? Trenger sårt en ny en da turboen i Cherry GTT'n tok farvell i helga!! 1000,- om den er i god stand??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 *bump* Bilen hugges i morgen, så hvis noen er intr. i deler, tar jeg vare på de mest aktuelle delene :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Håper du har tatt vare på mange bra deler til meg. Blant aent turbo og diverse... Hilsen Tom Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg