Gjest Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Bayerische wrote on 28th November 2002 22:13: Få litt hår på tissen først.. din unge. ...trenger ikke prate mer med meg. klarer meg fint uten. ha et fint liv :D :D :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Var det en PM eller?? -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 det var en pm jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Han har sendt meg meldinger også: "observant du var hvordan visste du om d da? har du sånne pakker selv? hehe" (Om sprøyter.) "dickhead ja. d er kjipt å spenn skjønner du. derfor bruker jeg dem på BMW og bol. ......dickhead" "Folk er forskjellige. Noen bygger kropp, andre spiller fotball. Smaken er som baken, den er delt. At du ikke digger bygging er ikke noe prob, men å drive å slenge dritt kommer du vel ingensteds med. Vil alltid være folk som tenker annerledes og gjør andre ting enn nettopp deg. La ikke ut noen av bildene for å brife, men fordi noen på kanalen spurte om jeg kunne legge ut nettopp disse bildene.." :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Har ikke Bayerische fått nok diss nå? Synes dette begynner å gå litt langt.....joa teit PM, men dette ekke riktig..... 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 nei.. så lenge han oppfører seg så teit må han få det litt i trynet da.. Loppa.. du sensurer sikkert dette.. versågod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Jada, litt tyn er greit nok, men dette er 3. eller 4. tråden på to dager hvor han får tyn så jeg tror det holder snart.....Bilrelatert er det heller ikke. 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 det er mye som ikke er det her da.. ikke abre denne dissinga.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Vi alle kom nok litt skjevt ut med "Bayerische" helt fra starten. Dvs. 3 innlegg og et lass meldinger på privaten siden. Uansett, det er lett å glemme at man har med virkelige mennesker å gjøre når man ferdes på nettet. Her er det altfor lettvint å lire av seg alt det en under normale, edruelige forhold ville ha holdt for seg selv. Som å trekke B-gjengen inn i dette. Det er strengt tatt unødig satt på spissen. SKjønt, han har kun seg selv å takke for de siste dagers reaksjoner. Hvem ellers bør hedres for bildet der han poserer småfrekt? Eller hva med bildet der han nærmest sitter fast mellom en samling motoriserte trillebårer? I tillegg er fraværet av forklarende tekst påtagende. Nå er det engang slik at et bilde sier mer enn tusen ord, og det fører oss opp i godt over to tusen. Likevel ville jeg, og trolig mange med meg, helst hatt noe å lese på isteden. Men, hva jeg skal til å si strider mot mine godt inngrodde prinsipper, og jeg snakker neppe på vegne av alle når jeg sier dette: Kjære "Bayerische", jeg beklager virkelig for hva jeg kan ha kommet i skade for å ytre mot eller om din person. Det var meningen at det skulle stikke dypt, men det var kanskje ikke helt på sin plass, tatt i betraktning av forumets egentlige funksjon. Jeg vil gi deg en ny sjanse, for jeg tror at bak ditt overflatiske og innbilske ytre, bor en hyggelig kar. Kanskje kan vi pumpe jernvarer sammen en dag og diskutere proteinsyntese over en ampull Primoteston. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Tråden stenges da den brøt normale netikette ved å gjengi en pm offentlig og at den med Otto von... sin fredsmeglende post opprettet fred & ro om temaet. Evt uenigheter rundt dette taes i pm med undertegnede. :) 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg