apriliamk Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 deler til volvo 144 70 modell selges dører diverse vinduer manuell girkasse diverse annet ring 95783509 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Har du en venstre forskjerm i bra stand, blinklysbryter og styresnekke? Hva skal du ha for det i så fall? Du har ikke tilfeldigvis no deler til 142 også? Trenger venstre dør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apriliamk Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 er ikke jeg som selger. la ut anonsen for en jeg kjenner. ring han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 gidder du å spørre han da? Han kan ringe meg på 41470829 hvis han har noe av detta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apriliamk Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 snakker ikke så ofte med han. og jeg er ikke aktiv bruker her... ring han hvis dere lurer på noe send han sms da vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg