Gå til innhold

Video : Nordmøre Gatebilklubb Lånketreff

Ranger emnet


Pudding

Anbefalte innlegg

Heysann.

 

Var på Nordmøre Gatebilklubb sitt meget BRA! Arrangement på Lånkebanen..

 

Dette er noe av de bedre treffene du finner nord for Vålerbanen og er absolutt å anbefale! :D

 

Her er en "kort" video med høydepunktene fra deres treff høsten 2004.

 

lanke.jpg

ngk-treff-lankebanen-2004-divx.avi

(188 meg DivX video, Høyre lagre mål som)

STOR Takk til Shivath og Tick for hjelp til hosting.

 

(Planer og ideer for en eventuell dvd fra NGK sine treff er under vurdering, har mer video også fra dette treffet som måtte klippes bort :( :) )

 

KOMMENTARER ER ALLTID ØNSKET!

Gjerne negative, men laster du ned og liker / hater det du ser, skriv noen ord ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, skal vi se. Syntes filmen var kul og mye artig kjøring. Mye motorlyd, det liker jeg.

 

Så var det litt klaging. Kamera går litt vel fort på starten før kjøringa da du filmer litt forskjellige biler som står der. Det at man merker kamera beveger seg når du går fram og slikt er helt greit egentlig. Bare gikk litt for fort rundt på bilen etter min mening. Ellers var det ikke stort å klage på. Var nå kanskje litt du kunne ha klippet bort da bilene forsvant bak buskene, MEN det passa også bra å få med "slutten" av motorlyden i det den forsvant rundt svingen.

 

Som det pleier å være så er filmen bra overall. Synd det ikke er flere som deg som tar seg tid til å lage litt video.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Teknomage

Tja, skal vi se. Syntes filmen var kul og mye artig kjøring. Mye motorlyd, det liker jeg.

 

Så var det litt klaging. Kamera går litt vel fort på starten før kjøringa da du filmer litt forskjellige biler som står der. Det at man merker kamera beveger seg når du går fram og slikt er helt greit egentlig. Bare gikk litt for fort rundt på bilen etter min mening. Ellers var det ikke stort å klage på. Var nå kanskje litt du kunne ha klippet bort da bilene forsvant bak buskene, MEN det passa også bra å få med "slutten" av motorlyden i det den forsvant rundt svingen.

 

Som det pleier å være så er filmen bra overall. Synd det ikke er flere som deg som tar seg tid til å lage litt video.

 

Joa går litt fort på de første bilene... Men musikken jeg brukte var ikke lang nok ;) Men tar det til etteretning ja

 

Hehe akurrat vise busk for å få med gromlyd eller ikke.. Når det gjelder turbofemmer lyden i den gamle Audien til Øystein blir jeg aldri lei av å høre på den, så der nyter vi litt natur ;)

 

Også blir faktisk filmen litt bedre at man filmer litt vegetasjon og ting rundt banen, ikke bare bil bil bil i fokus :) Men ja det kunne vert gjort bedre :D

 

Takk for gunstig kommentar

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driiiit rå film hehe..synd det med merca og audi'n men den blå bimmern var knall ;) og de andre ;)

nå værende bil: =)

 

 

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

 

Tidligere biler:

 

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha har hatt jalla drif fun med kadetten på veien i 2 dager hehe...skal vrakes eller selges som dele bil..hehe

nå værende bil: =)

 

 

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

 

Tidligere biler:

 

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra film! hadde vært morro å sett mere av den 535 turbo`n :D den grå saken som ga en 450+hk 4x4 cossie bra motstand.. regner med det er bmw`n fra rindal?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte denne! Nærmest null dødtid, action hele veien. Slik vi liker det. Hvis jeg kommer meg til sørlandssenteret i morgen så får jeg prøvd ut mitt første DVcam for første gang. Spent på om jeg får til noe i nærheten av flyten du har ved filmingen din ;). Også spent på om kameraet jeg har kjøpt er noe tess, men hvis det ikke er det så leverer jeg det tilbake med elkjøp sin fine 30 dagers returordning tongue.gif.

 

Men igjen, flott film! Keep it up! kiddie

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall film som vanlig. Litt enig med Teknomage, men vi som filmer/redigerer vet at man må kompromisse av og til :D

 

Objectvurdering:

Oy oy oy så mange rånebiler det var der. He he det var morsomt å se på. Gutta som ga rett og slett fan.

 

Personlige favoritter må være Merc 190'n (var det drivakslingen som røk tilslutt?), og den blå BMW 6er coupe'n. Den var nice (foruten om vingen da :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feet film. filmingen av de parkerte bilene på begynnelsen er veldig bra. vinklene og kameraføringen gjør det interessant å se på. Fin understyring på den Blåe opel Stasjonsvogna :). Den svarte Mantaen er der og smaller igjen ser jeg. Greit å få inn litt rumper og da. krydrer alltid bilfilmer litt det. Mye drifting og sladding der. Det gjørt se jo bra på film :)

 

Er den røde AE86n Sølve fra Wheelie sin? Han kjører jo friskt!

 

Hehe. bakluka på Sirævvan er åpen. hehe

 

Syns det er så fint med det lille huset som står i utgangen av breisladd svingen. Pudding holdt jo nesten på å treffe det 2 ganger når vi finpusset breisladden med pugen.

 

Turbo lada svart E28 i draget :) nice. Driftet den litt og eller?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Feet film. filmingen av de parkerte bilene på begynnelsen er veldig bra. vinklene og kameraføringen gjør det interessant å se på. Fin understyring på den Blåe opel Stasjonsvogna :). Den svarte Mantaen er der og smaller igjen ser jeg. Greit å få inn litt rumper og da. krydrer alltid bilfilmer litt det. Mye drifting og sladding der. Det gjørt se jo bra på film :)

 

Er den røde AE86n Sølve fra Wheelie sin? Han kjører jo friskt!

 

Hehe. bakluka på Sirævvan er åpen. hehe

 

Syns det er så fint med det lille huset som står i utgangen av breisladd svingen. Pudding holdt jo nesten på å treffe det 2 ganger når vi finpusset breisladden med pugen.

 

Turbo lada svart E28 i draget :) nice. Driftet den litt og eller?

 

Den røde AE86'n er Sølve fra Wheelie sin ja.. Han kan drifte men hadde akkurat brukket et stag i bakakslingen, så hele shiten bak der slangt rundt :P Ugunstig!

 

Fin understyring på den blå opel vogna?

 

Hva med 200sx S14 mørkeblå med tribals i breisladden?!

fikk lyst til å skrike SPARK CLUTCHEN DA MANN! til han når han understyrte massivt rundt svingen der to ganger.. Pent ;)

 

 

Men ja var på tur på starten min, men går ALT for fort ser jeg i etterkant :(

 

Teknomage : Når du redigerer ser du et klipp om og om igjen flere hunder ganger.. Problemet er at jeg ser allt hva det er der superfort..... Blir blind av farten, og kan oppfatte ting mye raskere da jeg vet alle tingene som "skjer" Dette er et STORT problem og jeg må ofte vise for andre og sånnt for at de skal påpeke sånnt igjen..

 

Problemet er at når en film først er online kan du aldri "ta den tilbake" så dette får stå som enda en av mine blundere på veien mot bedre film ;)

 

Drift on!? ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

Teknomage : Når du redigerer ser du et klipp om og om igjen flere hunder ganger.. Problemet er at jeg ser allt hva det er der superfort..... Blir blind av farten, og kan oppfatte ting mye raskere da jeg vet alle tingene som "skjer" Dette er et STORT problem og jeg må ofte vise for andre og sånnt for at de skal påpeke sånnt igjen..

 

Problemet er at når en film først er online kan du aldri "ta den tilbake" så dette får stå som enda en av mine blundere på veien mot bedre film ;)

 

Drift on!? ;)

 

Jeg har ikke noe problem med dette ;) Bare nevner det lille jeg finner galt. Pleier ikke å være stort å klage på i filmene dine men de fleste som lager film vil vel vite litt hva de kan forandre og gjøre bedre til neste gang. :) Er jo bra film og klart man ikke kan få ALT riktig hele tida. Det skal ikke mye til for å få med en liten ting som "ødelegger" for en ellers perfekt film. På en måte så har jeg jo ikke rett til å klage da jeg ikke redigerer filmer sjøl ;) Og ja, drift on :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår