ibanez Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Da har jeg endelig fått tak i photoshop igjen, og startet med en ny modd. Begynte litt på den igår kveld, og gjorde den så å si ferdig idag, jeg vetikke hvor mye mer jeg gidder og gjøre på den. Skal prøve noe annet nå. Orginal: Modd: Så.. Hva syns dere? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Var bra den, men dårlig kvalitet på felgene og takluka er blå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Er mange biler som har takluke i bilens farge vettu;) Fet modd, litt lav frontfanger kanskje:D Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Moden er nok pent gjort, og ser teknisk greit ut, men jeg syntes ikke resultatet er en pen bil, "RS-fangern" er f.eks. altfor stor/lav :) Eneste V70ene med dekaler jeg syntes er kule er de norske Politi-bilene. Kult stuk har de også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 hehe, frontfangern er kanskje litt stor :P får ta å minske den litt Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 fet bil, fete øyelokk fet mod, veldig bra ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg