AnDtHo Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Merkelig nok er jeg på jakt etter originale fjører til E30en min.. Må på EU-godkjenning og jeg har ikke papira på det senkesettet jeg har og det nye jeg har bestillt tar det litt tid før jeg får.. Så da slenger jeg bare på originalt i mellomtida.. (: -Noen som har lyst å bytte med meg eller selge de billig? Kan hente i oslo/akershus området.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 E det senkesett du har? Kor mye senker det? Jeg har 4 orginale fjærer du kan få hvis jeg får senkesettet billig:) Bare lurer på om fjærene går over ens. Jeg har en 86. 318i Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Turbodevil E det senkesett du har? Kor mye senker det? Jeg har 4 orginale fjærer du kan få hvis jeg får senkesettet billig:) Bare lurer på om fjærene går over ens. Jeg har en 86. 318i 60/40 senk.. var opprinnelig 40/40.. har justert det litt selv.. Tror ikke fjører på firesylindra og sekssylindra bmwer går om hverandre.. Har noe med tyngden på motor å gjøre bla.. Tror det er sånn er ikke sikker.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Det var det jeg var redd for.. Men hvis du finner ut at de går om hverandre så er det bare å si i fra med en gang;) Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Minner også på den her! Haster!! (: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Har originalfjærer fra 86 320 liggende. Kan hentes i Oppegård området Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg