grubbel Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by jalla Vil nok tro at Eton vil gå seirende ut av dette på flere måter. Trenger mindre effekt, kan spille i små kasser og er renere musikalsk sett enn XXX, mest sannsynlig renere enn W7'ene også. Men det er subjektive oppfatninger fra det jeg har lest, hørt og kommet frem til sjøl da. hvor skaffer man da eton til fornuftig pris? litt drøyt at de koster 4290 veil når man får w7 fra usa for under 4000 ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Sant det, men nå må du huske på at Eton lages i Tyskland, Europa og ikke i USA. Derfor mener jeg prisen ikke er så ille alt tatt i betraktning. Men du kan sikkert få en grei pakkepris om du spør deg for tenker jeg :) Etons Discovery fronsett er jo også fete saker ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by jalla Sant det, men nå må du huske på at Eton lages i Tyskland, Europa og ikke i USA. Derfor mener jeg prisen ikke er så ille alt tatt i betraktning. Men du kan sikkert få en grei pakkepris om du spør deg for tenker jeg :) Etons Discovery fronsett er jo også fete saker ;) tyskere konkurerer da fint på pris hvis du bare pusher de ;) spesielt når du står med cash i labben og sier du skal kjøpe ;) noen eton pushere her som vil sponse meg? evnt gi meg bra tilbud, send pm. alternativet blir w7/xxx med hifonics forsterker over til komponentsett, du så hullene? hva tror du passer bra hvor? :) og er headuniten min standard DIN størrelse? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Hmmm... Ser jo ut som en vanlig DIN spiller, men mulig enkelte forhandlere har plukka borti Mini før en gang. Det er jo mulig du får tynt inn et 6" eller 6.5" sett der da. Du må nok plukke av dørdekselet for å trekke kabler (og dempe ytterligere) uansett så da kan du jo se om det er muligheter for å fikse ett eller annet. Mulig monteringsdybden på elementene du skal ha er så stor at du må byge ut med en MDF-ring og glassfiber uansett, og det kan jo gjøres pent nok det. Time & money er faktorene her, hehe :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg