reyes Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Hva er egentlig forskjellen på et luftfilter fra K&N og et fra torshov. De gir vell samme effekt, bare prisen som er forskjellig. Gidder ikke å betale flere 100 hundrelapper for et merke. kim :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by reyes Hva er egentlig forskjellen på et luftfilter fra K&N og et fra torshov. De gir vell samme effekt, bare prisen som er forskjellig. Gidder ikke å betale flere 100 hundrelapper for et merke. kim :cool: Det er jo noe forskjell Klipp fra "neutral" test Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Bare kjøp på BILTEMA du, alt der er like bra, om ikke bedre en andre dyre merkedeler......Jeg har styla hele 240 min der, og den er jævlig grom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by drturbo Bare kjøp på BILTEMA du, alt der er like bra, om ikke bedre en andre dyre merkedeler......Jeg har styla hele 240 min der, og den er jævlig grom. De selger vell ikke sports luftfilter på biltema? Og hva har du kjøpt fra biltema for å style 240 din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Ja dem selger jo ekstremt mye styling på biltema.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Jeg nevner bare: Hi jackers, kromskvettlapper, terninger, gule tåkelys, rødt plysj takktrekk, røde interiør lys, ekstralykter, alle tre, bremsekalipperlakk, neonlys, effekthale til eksos (låter skikkelig bra, og gir noen hester). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by K.A. Det er jo noe forskjell Klipp fra "neutral" test Hei Så at du skal selge noen opel felger, til 1500 kroner. Vet du om de passer en opel vectra a 1992 modl. Og hvor mye er du villig til å gå ned i pris, siden dekkene er slitte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by reyes Hei Så at du skal selge noen opel felger, til 1500 kroner. Vet du om de passer en opel vectra a 1992 modl. Og hvor mye er du villig til å gå ned i pris, siden dekkene er slitte. Sjekk PM Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg