Mk2-16v Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Vegard 12,285 x 549 = 6744,50 M.a.o. ikke mye å spare der. + at vi vet jo ikke hvordan finishen er? Cftype går for å være en av de beste borti statene, eller så har vi jo All Smiles i England som har fått positiv omtale av The Golf. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by Mk2-16v + at vi vet jo ikke hvordan finishen er? Cftype går for å være en av de beste borti statene, eller så har vi jo All Smiles i England som har fått positiv omtale av The Golf. Hvis du vurderer å kjøpe glassfiber panser med litt karbon på toppen, da burde du vel ikke være så kresen syns jeg men...ok. Dine penger :) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by vagen Hvis du vurderer å kjøpe glassfiber panser med litt karbon på toppen, da burde du vel ikke være så kresen syns jeg men...ok. Dine penger :) CF-type eller All Smiles som er glassfiber? Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by Vegard CF-type eller All Smiles som er glassfiber? Begge to, De lager også panser i bare carbonfiber men de er en del dyrere, uansett så så sparer man en del vekt ved å skifte til enten glassfiber eller cf. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by Mk2-16v Begge to, De lager også panser i bare carbonfiber men de er en del dyrere, uansett så så sparer man en del vekt ved å skifte til enten glassfiber eller cf. Vet du hvor mye dyrere? Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Mye blir prisen for et panser og frakt vist vi er 5stk ++ da? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Siden dere skal ha absolutt det BILLIGSTE... http://www.auto-concepts.co.uk/show_product.asp?id=332 ;-) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Originally posted by vagen Siden dere skal ha absolutt det BILLIGSTE... http://www.auto-concepts.co.uk/show_product.asp?id=332 ;-) Det var frakta jeg ville ha så billig som mulig. Men det var ikke gæren pris på panser og frakt hos auto-concepts. Veit du åssen kvaliteten er på panserene de lager? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by Mk2-16v Det var frakta jeg ville ha så billig som mulig. Men det var ikke gæren pris på panser og frakt hos auto-concepts. Veit du åssen kvaliteten er på panserene de lager? Kom tilfeldig over det når jeg titta rundt etter deler til andre ting, så posta det bare for å være grei :) Har ikke golf lengre, og håper jeg aldrig får det igjen heller. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Har vært i kontakt med et lite firma i Canada som lager panser i carbon/glassfiber eller carbon/kevlar. Pris for et panser i sort carbon/kevla var $425 CAN. (2250,- NOK) Grisebillig spør du meg ;) Pris på frakt var han usikker på men det kunne han finne ut hvis jeg fortsatt var interresert. Er det flere her som er interresert i et carbon/kevlar panser så kan vi bestille samtidig for å spare litt på frakt. Kan fåes i hvertfall rød og sort carbon/kevlar, er usikker på hvor mange forskjellige farger man kan få det i. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Jeg er veldig intresert i et carbon/kevlar Sort panser jeg.. det er ferdig tilpasset til fester og slikt eller ? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Kjetl0vB Jeg er veldig intresert i et carbon/kevlar Sort panser jeg.. det er ferdig tilpasset til fester og slikt eller ? Ferdig med fester i stål til hengsler og panserlås. Bare å slenge det på bilen og tut og kjør ;) I følge han som eier bilen på bildene så veier panseret bare 10lbs ca. 4,5kg + at det er sterkere enn carbonfiber/glassfiber. Ikke det at jeg trenger et panser som er så sterkt at det er det eneste på bilen som er helt etter en kollisjon :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Sjekk ut litt mer om hvilke farger de kommer i Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Men prøve og finne ut hva frakt og slikt blir på da.. Mest show for meg så om det ikke veier så mye mindre gjør meg ikke noe.. Men høres fett ut. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Har han muligheten til å lage de litt "custom"? Altså med litt badlook-forlenging, uten mye ekstra i pris? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg