Gå til innhold

Impreza, mm :D

Ranger emnet


Flasher

Anbefalte innlegg

Jeg (og Dalan) fikk lov til å tafse på en Subaru Impreza i dag.. wrx eller hva den utgaven heter, i allefall rallybilen til Dalsjø.. Fy for noen stive dempere det sitter på disse, sier seg jo selv, men syns nå alikevel att det var veldig stivt.. klarte ikke å røre de 1mm omtrent.. Var det noe annet som forundret meg da? tja, det satt neon hjemsnekra, digre og gule skvettlapper på den.. sikkert praktisk, men ødela litt av bilen.. + att han hadde satt på en annen, litt mindre vinge på den.. mere en spoiler.. men fy faen for en bil.. knalltøff..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Original WRX, modellen som selges nå, har en forholdsvis lav vinge originalt ja. Det er knapt glippe mellom bagasjeluken i det hele tatt.

 

STI utgaven (265 hk versjonen) har en større ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Original WRX, modellen som selges nå, har en forholdsvis lav vinge originalt ja. Det er knapt glippe mellom bagasjeluken i det hele tatt.

 

STI utgaven (265 hk versjonen) har en større ;)

 

Den store vingen er på STi Prodrive utgaven(4stk i norge). Du får STi med vanlige "lille" vingen også slik som på wrx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

 

Den store vingen er på STi Prodrive utgaven(4stk i norge). Du får STi med vanlige "lille" vingen også slik som på wrx.

 

Oki, har bare kjørt ProDrive utgaven jeg :D Digg vogn.;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke åssen impreza dette var jeg men, den var i allefall fet, samme om det hadde hjemmelaget plankevinge på den.. hehe.. veldig gøy rallybil

 

(Glem det med plankevingen da, gjør seg ikke på en impreza)

:D

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah.....jeg har også fått tafse på en Subaru Impreza......hver dag!

 

 

Har forresten også kjørt en ProDrive.....trodde ikke jeg skulle si det, men det var en enorm skuffelse. Trakk jevnt, men dårlig! :rolleyes: GT'en virker vanvittig mye sprekere.

 

 

Litt trist å innrømme det, men Impreza er faktisk litt oppskrytt....men bare litt.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Impreza er faktisk litt oppskrytt....men bare litt.

 

Det har nok mye med journalister og gjøre tror jeg.

De får jo nesten orgasme når de prøver en bil som gjør 0-100 på under 10 sek.

Og 'alle' er enig i at Impreza er noe av det råeste og kvikkeste som er blitt konstruert.. Da er det jo ikke rart at man blir ørlittegrann skuffet.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår