clone baby Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Bilen er til salgs! Selger nå bilen for en meget billig penge. For 5laken får du bilen som den står, asså 5000kr. Bilen er godkjent ut neste år og er en kjapp liten sak. Men du må bytte drivakslingen på høyre side og så er det rett ut på veien. Bilen har en bulk i venstre hjulbue skjerm men er ikke værre enn og bytte fra en annen corolla. Frontruten har en liten sprekk. Liten lekasje i eksos rør. Interriøret er meget fint og helt men fører stolen er litt slitt i armlenen. motoren går bra og er i god stand. medfølger 14" alu felger med 175/65R14 Testa 0-100kmt på 8-9sek og den bruker lite olje og lite bensin. Temperaturen på motoren er meget stabil og lav. ok og thigt girkasse. Bilen har en del rust men skal du ha en bil som går bra i 1 år så why not? Lakket svart matt med spray box og ny lakka motor rom. Gi bud! Deler kan selges løst.. PM eller Tlf på 98402535 Finn William Markussen / Bergen Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by clone baby Dette prosjektet er jeg fast bestemt med og fullføre og ikke selge den slik som prodject-cherry. Jaha? Det ble da et langvarig prosjekt ( i likhet med resten av trådene på prosjekt-forumet ). Kjørt i grøfta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Jens Jaha? Det ble da et langvarig prosjekt ( i likhet med resten av trådene på prosjekt-forumet ). Kjørt i grøfta? Hehe! du sier noe der ;) Tror ikke jeg klarer og holde prosjektene oppegående, klør i fingrene etter nye prosjekter som jeg har tengt og fulføre 50% på :D Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Heisann! Har du bilen til salgs enda? Er meget, meget interessert dersom du fortsatt har den. Send meg gjerne en mail med litt bilder, eller en PM her på forumet. Du har forresten full PM-innboks. MvH Jarbra Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 hvis noen øsnker å ha tercel 4hjulstrekken til en gti så kan jeg klare å skaffe en slik opprustet til en billig penge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Lenge siden det har vert noen som har sagt noe her ja... Men vil nå bare si at den bilen der er nå blitt spiker..heh;) Clone baby og/eller tidligere eier hadde gjort den dårligste anti-rust jobben siden krigen... Sparklet oppå rusten...Skulle hatt i ræven når sånt blir gjort med en sånn bil. FY! FY! Men men ...historie det nå...Kjøper du en pakke spiker, kanskje det er en corolla..;)hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Lenge siden det har vert noen som har sagt noe her ja...Men vil nå bare si at den bilen der er nå blitt spiker..heh;) Clone baby og/eller tidligere eier hadde gjort den dårligste anti-rust jobben siden krigen... Sparklet oppå rusten...Skulle hatt i ræven når sånt blir gjort med en sånn bil. FY! FY! Men men ...historie det nå...Kjøper du en pakke spiker, kanskje det er en corolla..;)hehe jah! stemmer det, var egentlig så mye rust og drit att jeg ikke gadd og fortsette på den! var som sakt en god del sparkel og jeg turde ikke tanken på hva som var under sparkelen :o Synd bilen ble spiker, likte den faktisk veldig godt og den hadde jo en ganske sprek motor og faktisk, solgte du motoren eller? ikke si den og ble til spiker da! hehe.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 motoren har eg fortsatt den...lurt på å hive den i en 1.3 eller noe.. Eller så skal eg bare kjøpe meg en normal bil med bakhjulstrekk..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg