Gå til innhold

Bytte parklyspære

Ranger emnet


JensK

Anbefalte innlegg

Skulle bytte den gåene parklyspære idag. Noe jeg trudde skulle gå ganske greit.. Problemet er at jeg ikke får tak på den lille pæra inne i den vanvittige trange åpningen.

Er det en spesiell teknikk på dette eller?

Skal den skru's ut eller skal den "klipses" av?

Bare så jeg vet hva jeg kan prøve å få gjort, mens når den med 2 stk fingertupper. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lite tips som er litt OT: Meld deg inn i VW Audi club Norwegen... På forumet der får du nok mye raskere svar, og av folk som driver med VW og Audi daglig.

 

http://www.vwaudi-club.no/

 

Koster vel og merke 350 kr eller noe, men dette er en smal pris med tanke på all informasjonen du finner der... Tru meg :)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så der.. Da var det gjordt. Grunn til at det var så sinnsykt vanskelig å få ut den pæreholderen var at dem små tappene til mothakene var brekt, så det ble litt ekstra jobb og få'n ut. Men det gikk..

 

Har lenge gått å tenkt på å melde meg inn i VW Audi club, men jeg har lissom ikke fått ut finger'n enda.. Blir nok ikke så lenge til tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

enig med Suvdal, meld deg inn i VACN, jo flere vi er jo bedre!! yepperlig miljø.

 

Miljøet der, og her kan ikke sammenlignes.... På bilforumet virker det som om det er om å gjøre å rakke ned på mest mulig folk, og den veien der lissom.. Men meld inn i vw audi club, så får du deg nok en overraskelse :)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår