Torfinn Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Trenger en utvidet versjon av visveg.no som viser kjøreruter nedover i europa. Kan noen hjelpe meg? Torfinn Siter ---||--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 du kan jo teste www.map24.com men vet ikke hvor mye den er til å stole på... fikk noen småfeil når jeg testa litt på norge bare. men men, bedre enn ingenting :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Torfinn Trenger en utvidet versjon av visveg.no som viser kjøreruter nedover i europa. Kan noen hjelpe meg? Torfinn http://www.opel.com Klikk på Route Planner nederst til høyre. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg