Gå til innhold

Legge ut bilder av deres FD...

Ranger emnet


AJ82

Anbefalte innlegg

Originally posted by MartinOlavRotmo

å herregud hvor jeg savner RX7èn min :(

 

Hehe, savner den jeg ikke har hatt enda jeg også. Kommer vel til å spare maks det neste året, så satser jeg på at det blir kjøp :D

 

Noen som vet hvor mange FD`er det går i Norge nå??

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble krasjet ja. kompiss av meg som kjørte mens jeg sov, så kom det en elg ut i veibanen etter en sving, så bang i grøfta, åsså ble det sykehustur....

fikk telefon i dag, DE KOMMER TIL Å REDDE BILEN MIN!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har rx7 igjen!!

:) :D

1992 Mazda FD3S RX7 13b

100% original rx7:P (eeeh)

1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MartinOlavRotmo

fikk telefon i dag, DE KOMMER TIL Å REDDE BILEN MIN!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har rx7 igjen!!

:) :D

 

Grattis!! Håper jeg får spart opp til en jeg også :D

Bare prøve å ikke kræsje for mange i Norge, vil ikke at forsikringa skal bli svindyr ;)

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MartinOlavRotmo

ble krasjet ja. kompiss av meg som kjørte mens jeg sov, så kom det en elg ut i veibanen etter en sving, så bang i grøfta, åsså ble det sykehustur....

fikk telefon i dag, DE KOMMER TIL Å REDDE BILEN MIN!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har rx7 igjen!!

:) :D

 

Såpass ja... Bra at du får den tilbake da for jeg hadde ikke likt at exdama mi blei spiker:D

Whoops, there goes another gearbox...

 

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja... Bra at du får den tilbake da for jeg hadde ikke likt at exdama mi blei spiker

 

Ikke jeg heller, hadde heller kjøpt vraket, gravd det ned og satt opp gravstein med bilnøklene og frontemblemet støpt inn i glass.

ikke boe gravrobbing her i gården nei.

gleder meg noe jævlig til å gire med venstre igjen, åsså vroooooooooshhhhhhhææææææ pyshj!"!!!!!

fy faan jeg savner dama mi...

hehe

1992 Mazda FD3S RX7 13b

100% original rx7:P (eeeh)

1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår