Gå til innhold

Kjøp av civic


Neptan

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gsi-power: De bilene er vel gjerne ikke til salgs? er vel bare album over hva de har gjort med bilene sine osv..?

 

Tror de fleste ungdommer kjøper seg så ny og fin bil de har råd til, og gutten har råd til en sånn, og dermed kjøper seg en sånn ;)

Sånn som meg, jeg jobba og sparte alt og sparte alt jeg tjente, og kjøpte meg en dyr førstegangsbil.. Derfor 90hk :D ;)

 

btw: Har vært å sett på den bilen, Neptan.. Og den er strøken, bortsett ifra en liten bulk på panseret.. Løp og kjøp! ;)

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Woundz

gsi-power: De bilene er vel gjerne ikke til salgs? er vel bare album over hva de har gjort med bilene sine osv..?

 

Tror de fleste ungdommer kjøper seg så ny og fin bil de har råd til, og gutten har råd til en sånn, og dermed kjøper seg en sånn ;)

Sånn som meg, jeg jobba og sparte alt og sparte alt jeg tjente, og kjøpte meg en dyr førstegangsbil.. Derfor 90hk :D ;)

 

btw: Har vært å sett på den bilen, Neptan.. Og den er strøken, bortsett ifra en liten bulk på panseret.. Løp og kjøp! ;)

 

de er ikke til salgs nei!

 

Det å kjøpe seg en ny-bil til så mye er rett og slett idiotisk, tenkt med nøtta da! Løp og kjøp, crash og vrak!

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gsi-power:

Sier seg ikke selv det da?

Vet om mange jeg som ikke har krasja de første årene jeg. Så det blir litt feil å slå alle over en kam.. Men alle kan være uheldige! :(

Men vet jo også om mange som kjøper seg biler med stor motor, og herjer osv. og enten krasjer de, eller så rekker snuten å ta fram dem lappen før det skjer..

 

Men dette var ikke en topic om hvor "ufornuftig" man er om man kjøper seg en litt dyrere bil, enn normalt..

 

Back to topic..

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gsi-power

`litt` dyrere...haha....

 

galinger :D

 

topic: Kjøp en anna bil :D

 

 

 

 

Det jeg skrev i førsten ved innlegget var om civic var en bra bil osv, hva jeg bør se etter feil osv, få noen svar på det da !!!!!!!!

[o] Vw Jetta 2007 modell tdi

[x] BMW e46 320i

[x] Honda Civic HB 97 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Civic er fet bil det.. men, hvorfor ikke gå for noe litt eldre, med litt mer gamp, feks? karroseriet før med 160hk vtec f.eks..?

 

Eller vil du ha så ny som mulig, og bryr deg ikke om 0-100 går på et kvarter, og toppfarta er 130 på en god dag?:P

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir også 18 snart.. har sett litt på civic å syns 92-94 mod. me vti er ganske feite.... var heller ikke så veldig dyr å forsikre så mulig jeg går for en civic jeg å....

 

noe spess jeg burde sjekke når jeg ser på disse bilene?

trenger litt info fra folk som har/hatt en sånn type bil.. om det er noen "vanlige" feil eller mangler ovs... motor problemer å sånne ting....

 

har ikke no lyst til å kjøpe "katta i sekken" heller...:op

- 2002 Golf gti tdi 150pd

 

x - 2004 KTM 125EXC me motard sett

x - 2003 Husqvarna wre me motard sett å full trim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Husqvarna_Power

blir også 18 snart.. har sett litt på civic å syns 92-94 mod. me vti er ganske feite.... var heller ikke så veldig dyr å forsikre så mulig jeg går for en civic jeg å....

 

noe spess jeg burde sjekke når jeg ser på disse bilene?

trenger litt info fra folk som har/hatt en sånn type bil.. om det er noen "vanlige" feil eller mangler ovs... motor problemer å sånne ting....

 

har ikke no lyst til å kjøpe "katta i sekken" heller...:op

 

Jeg driver også og handler meg civic om dagen faktisk. :)

Har forhørt meg litt rundt om med honda folk jeg også, og dem sier at rust er en ting man må være obs på på disse. Spesielt i hjulbuene bak...

Mer vet jeg ikke.. skal visst være bra biler som holder lenge og ikke noe spes galt med motor heller :)

 

Er dog ikke VTi jeg ser på men.. noe billigere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår