Gå til innhold

Go-Kart Selges

Ranger emnet


Vil ha skyline

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg postet riktig her, men jeg syns at dette var det mest riktige stedet å poste.

Skal selge min Top-Kart Yamaha 100cc. Karten er i god stand. Med den følger det med: Tralle i kartens farge, ekstra sett felger og regndekk, AMB tidtaker og turteller, AMB tidtaker til løp, en god del verktøy, reservedeler og drev. Pris for Go-Karten 15 000,- Skal også selge reservemotoren. Har nettopp kjøpt nye deler til motoren til en verdi av over 3000,- Skal monteres før salg. Pris 5000,-

Bilder:

P3230006.jpg

 

P3230008.jpg

 

P3230009.jpg

 

P3230010.jpg

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by funkes

Åh det Frister :)

Kjørte Birel 85 og Yamaha 100 for mange mange år siden.

 

Men siden jeg bor i Trheim så er det veldig lite muligheter for kjøring :(

Ikke la det stoppe deg:) Hadde det ikke vært for at jeg skulle kjøpe moped så hadde jeg fortsatt å kjøre. Er sinnsykt gøy. Men for min del så har det blitt lite trening og da ser jeg egentlig ikke vitsen med å fortsette.

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bare av nysgjerrighet - hvor bra går en slik kart? Sammenlignet med de manr kjøre på Rudskogen f.eks?

 

Hadde jeg hadde penger liggende hadde jeg nok kjøpt meg en... siden mamma og pappa bor rett ved siden av Rudskogen. Men driftebilen krever for mye oppmerksomhet ($), så jeg kan ikke tenke sånn.. :(

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xenon

Bare av nysgjerrighet - hvor bra går en slik kart? Sammenlignet med de manr kjøre på Rudskogen f.eks?

 

Hadde jeg hadde penger liggende hadde jeg nok kjøpt meg en... siden mamma og pappa bor rett ved siden av Rudskogen. Men driftebilen krever for mye oppmerksomhet ($), så jeg kan ikke tenke sånn.. :(

På Eikås motorsenter i Bergen som egentlig er en ganske liten bane så har vel karten en toppfart på ca. 90-95 km/t. Og den kommer ganske fort opp i den farten. Jeg tror faktisk at go-kart ville vært god trening for en som skal drifte. FSR har jo kjørt go-kart i en god del år og det er det som gjør at han har så fine spor i svingene osv. Karten som som sagt selges for 15 000 kr.

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

kjøre gocart er jo dritøft.. jeg bor ca 3 mil fra vålerbanen, så hadde vært en mulighet for meg, har vært der å kjørt noen ganger, og det er sinnsykt moro :)

 

Mye for penga :D (om man har egen gocart, for å leie, DET er svindyrt)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

kjøre gocart er jo dritøft.. jeg bor ca 3 mil fra vålerbanen, så hadde vært en mulighet for meg, har vært der å kjørt noen ganger, og det er sinnsykt moro :)

 

Mye for penga :D (om man har egen gocart, for å leie, DET er svindyrt)

 

Så er du interessert eller bare babler du?:D Du kan jo sende en pm hvis du er interessert eller det er noe du lurer på.

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår