volvo240 Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Vurderer å selge min 240 Gle hvis jeg får et brukbart bud.. Bilen: -86 mod (med 88 mod motor b230e) -rød -17 tomms alu felger (sommer) nye dekk -14 alu felger (vinter) UBRUKTE dekk -tona ruter på sidene -rullegardin -svart interiør -senking (org fjærer medfølger) -servo -nytt eksosanlegg (ikke frontrør) -nye bremseskiver og klosser -røde baklykter -ekstra grøftelys -svarte lister -hvite blinkers foran å på sidene -cd spiller m/rds radio -oljekjøler - k/n filter bilen har gått over 300k km, mens motoren såvidt har passert 200k km.. selges ferdig eu godkjent.. kan sende bilde på mms nbrandtz@hotmail.com 92035302 Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 kom igjen da... gi bud!! må selges før den 29'ende!! Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muaz Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Solgt bilen?? Pris og bilde?? Siter s.johansen@vktv.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 22000 hvis du sender meg en sms, så kan jeg sende et bilde til deg på mobilen.. Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 ttt Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by go40 ttt Hvor er det rust? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by go40 kom igjen da... gi bud!! må selges før den 29'ende!! Må nesten svare på tråden hvis det haster så fælt da! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 hehe, har vært bortreist skønner du.. rust ja, det er litt overflate rust på hjulbuene bak, akkurat der hvor listen mellom hjulbuen og døra sitter!! ellers vet jeg ikke om noe mer! Pratet med en mekaniker som mente jeg ikke burde selge bilen til den prisen fordi den rett og slett var for bra!! Zerox: Har sendt deg en mail anngående det du spurte om.. men jeg kan ikke si noe mer før du evt legger ut et bilde +litt info om den andre bilen Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 ----------------------salg avsluttet-------------------------- fått ordnet en grei deal om oppbevaring/forsikring på bilen mens jeg er i militæret, så den er tilbake på veien neste høst:D Forhåpentligvis litt sintere:D Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 slemt! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Var jeg som skulle skrive det. Bruttern var logget på... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg