ArneBelinda Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Heisann! Virker som om jeg må bytte hjullager bak på min 2001 Bora... Noen som vet hvordan lagre dette er? Er det greit å bytte selv? Og er det kanskje noen som vet ca. pris? På forhånd takk for hjelpen folkens ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Hvor langt er den gått? Jeg hadde noen problemer bak også,men da var det bare bremsene som hang. dette er et velkjent problem på disse bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Den har vel gått ca. 68.000 km Synes det er litt tidlig, men... Der er en slags "romling" bak påsjåførsiden (tror jeg) Hører den veldig godt ved 60-70 km/t på nylagt asfalt! Kan det være noe å ta opp med Møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 ikke og jeg gjentar ikke ta det opp med møller... møller er en dyr opplevelse når det gjelder bytte av slike deler. for å gi deg ett eksempel: Bytte av 3 hjul lagre (2bak,1fremme)på min Golf Mk3 så skulle dem ha 5265,- norske blanke kroner for å skifte dem. Jeg nevnte jeg var med i VACN, og fikk en ny pris på 4500,- fremdeles ikke fornøyd ringer jeg til en annen mekaniker som har jobbet som VAG mekaniker en stund men slutta hos møller og begynte for seg selv. han skulle ha 2700,- fiks ferdig :) merke forhandler er som oftest veldig stive i pris. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by mono ikke og jeg gjentar ikke ta det opp med møller... møller er en dyr opplevelse når det gjelder bytte av slike deler. for å gi deg ett eksempel: Bytte av 3 hjul lagre (2bak,1fremme)på min Golf Mk3 så skulle dem ha 5265,- norske blanke kroner for å skifte dem. Jeg nevnte jeg var med i VACN, og fikk en ny pris på 4500,- fremdeles ikke fornøyd ringer jeg til en annen mekaniker som har jobbet som VAG mekaniker en stund men slutta hos møller og begynte for seg selv. han skulle ha 2700,- fiks ferdig :) merke forhandler er som oftest veldig stive i pris. Tenkte mer på om det var noe å "klage" på.... Men dette går vel under slitedeler tipper jeg, og får sikkert da høre at "sånn går det når du kjører med 18 tom's hjul" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 vet ikke hvor lenge garantien varer jeg, er den kjøpt ny hos forhandler? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Jeg har kjøpt den brukt hos Mitsubishi faktisk... Garantien har gått ut derfra. Men det er en 2001 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 ok, da tror jeg dette blir sett på som slite deler og må nok byttes for full price... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Tja... Jeg lurer også på om det er noen som vet hvordan type lager det er? Om det er noe jeg kan gjøre selv... Har bytta endel lagre på Golf 1'er oppigjennom tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 viss du kan mekke bil så klarer du det nok.. men lagrene foran sa de til meg at var vanskelige å skifte fordi du måtte av med hele fjøra osv... mao. jeg kommer ikke til å gjøre det selv :p Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg