Golf Gold Edition Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Noen som har G60 skinn-int. til Golf 2 så er jeg int. Trenger ikke dørtrekk og sidetrekk. Dette er en 3dørt Golf :) Rallye delskinn er også akseptabelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 har muligens to front stoler til rallye,hvis du byr nok;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by kniff har muligens to front stoler til rallye,hvis du byr nok;) Vet ikke hva du vil ha for dem, gji meg en go pris du så skal jeg tenke på det, er det el. stoler dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Hei. Jeg har også rallye stoler som muligens blir solgt. Søk på mitt nick og du finner tråd om de. Bilder kommer. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg