Gou Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Finnes det andre seter i polo 6N forutenom disse standard setene ? (Ja , jeg vet at CC har skinn i bilene , men er ikke setene like....?) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 regner med at setene fra 6n2 passer i, og da har du jo litt mer å velge i... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by TurboPolo regner med at setene fra 6n2 passer i, og da har du jo litt mer å velge i... Ja , men bare lurer på hva som er orginalt i Polo 6N ! Trenger 100% sikre svar !!! :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerL Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Det finnes sportseter også, fra GTI og 16V-modellene, de finnes også med stoff i tillegg til skinn. De setene du har nå er vanlige seter som finnes med forskjellige typer stofftrekk. Siter 87 Audi Coupe quattro 73 VW Variant L 70 VW Variant L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by PerL Det finnes sportseter også, fra GTI og 16V-modellene, de finnes også med stoff i tillegg til skinn. De setene du har nå er vanlige seter som finnes med forskjellige typer stofftrekk. Min er en 97 mod 16v Comfort Plus.... Er kun i sverige at 1.4 16v`n blir referert til som "Gti"..... I norge blir jo 1.6 16v referert til som GTI....... Kom kanskje "sports" stolene på 98mod`n ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 jeg så på en 16v, den hadde "sportstoler" dvs, helt normale stoffstoler med noe grått og hvitt mønster. Har ikke sett bilder av bilen min :) ennå, men kan hende det er det som står i den. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Setene mine i 97 mod 16v... Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Det er vel noen nesten ensfargede i de polo'ene som het *XXL* Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Det kom en HELT i fra bodø for og se på bilen min i dag , men han trakk seg pga den ikke "sportsseter" (selv om jeg hadde sendt mangen bilder av stolene) Det var det eneste som gjorde at han ikke tok den !(HALLLLO , dette ble en dyr bomtur.... lol) hehe... så nå beholder jeg bare bilen..... er så mye mas me disse bilkjøperne ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 bra du beholder bilen.. :) må være litt kjipt å reise fra bodø og ikke kjøpe bilen. iallefall når han har sett mye bilder av den.. kanskje han skulle vel kanskje se på flere biler?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Her er noen.. polo xxl: seter gti: No 6n2 seter: Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by superpolo bra du beholder bilen.. :) må være litt kjipt å reise fra bodø og ikke kjøpe bilen. iallefall når han har sett mye bilder av den.. kanskje han skulle vel kanskje se på flere biler?? sendte han sikkert 20 bilder og jeg informerte også om at dekka var slitte ;) hehe...... Uansett så såg XXL ikke noe bedre ut enn de som er orginalt...... Såg mye verre ut............. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Har sett en sort XXL, med ensfarvede seter, men ikke sports stoler. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Så konkluksjonen er at det finnes ingen som heter "Sports stoler" ? De som finnes til 6N er standard , CC skinn og XXL ??? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 ingen som har prøvd å få inn golf stoler då? eller blir de for stor? kunne jo være at de har brukt samme festene i begge modellene. en kompis har en golf gti (digger turboen!!) og han har skinn seter, d e virkelige sportsseter! og han fikk de orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg