jørn bergflødt Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Ramair jetstream filter selges.JS-108 Lite brukt, er "snill" mot LMM! Kom med bud. Lite brukt (3mnd) Selges med overgang, blå silikon slange!! Samme filter som her Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Skulle gjerne bytta mot HKS filteret mitt jeg,men det der filteret ditt passer visstnok ikke helt på min bil,heter 109 til min :P har du en såkalt "bracket" da? å dissa filtra trenger ikke og oljes? Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by CrZyWiz Skulle gjerne bytta mot HKS filteret mitt jeg,men det der filteret ditt passer visstnok ikke helt på min bil,heter 109 til min :P har du en såkalt "bracket" da? å dissa filtra trenger ikke og oljes? Tror ikke det spiller no rolle om det du skal ha heter 109?? Er vel noe med størrelsen å gjøre tror jeg. Men detta filteret holder for opptil 200hk. Nei har ikke no bracket! men bare en sånn blå silikon slange som en overgang mellom filtert og Luftmassemåleren! Kan sikkert maile deg et bilde om du vil. Men vil ikke bytte i ditt, for skal ha Green Twister filter jeg!! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Bilde.. Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Ingen som er int altså. Filteret er strøkent! Pris 800,- Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Opp Opp!!:D Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Ramair jetstream filter selges.JS-108 Lite brukt, er "snill" mot LMM! hva mener du med at filteret er snill mot LMM'en? er det noen filter som skader den kanskje? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by mono hva mener du med at filteret er snill mot LMM'en? er det noen filter som skader den kanskje? VAG sine LMM har jo en tendens til å være dårlige, og er jo nærmest som en slite del å regne, og er veldig vare mot støv og skitt! Og det som ofte skjer nå man kjører med åpent filter som er satt inn med olje, er at oljen suges inn fra filteret og fester seg på den tråden i LMM'n som skal registrere luftmassen! Og den blir unøyaktig i målingene. RAMAIR filteret er lissom litt svamp aktig, og holder bedre på oljen. Men en ting er viktig uansett filter da, la oljen tørke lenge før man monterer filteret på bilen etter vask og innoljing!! TS racing anbefaller oxo Ramair, og hav vet jo iallefall hva han prater om!! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 ok, jeg fikk filter fra Streetfighter Performance med varmeskjold i karbon, men er det slik at alle filtre må oljes i ny og ne? og hvordan går man da frem? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by mono ok, jeg fikk filter fra Streetfighter Performance med varmeskjold i karbon, men er det slik at alle filtre må oljes i ny og ne? og hvordan går man da frem? Ja de fleste iallefall!! For at det skal feste seg mest mulig parikler på det, og ikke gå inn i motoren. Man får en sånn slags spray, som lissom er litt mer klissen enn vanlig olje, den er bra. Får kjøpt sånne kit med vaskemiddel og olje. Green og KN har det! Sjekk litt på nettet. Så vasker man det godt og tørker det med trykkluft og hår tørker, og setter det inn med olje og venter lenge før man putter deti bilen igjen!! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Hei! Er filteret solgt?? Hva er inndiameteret på slangen? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by MeSs Hei! Er filteret solgt?? Hva er inndiameteret på slangen? MeSs Er en som er int, men går til første som vil ha det!! Stått på en A4 og dimmen er 70mm. Men kan jo lett sette detpåen med enten 80mm, eller 60 lissom, bare å lage overgang det!! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Hvis d ikke er solgt, eller hvis jeg ikke kommer over no annet kjøper jeg d den 20ende? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by MeSs Hvis d ikke er solgt, eller hvis jeg ikke kommer over no annet kjøper jeg d den 20ende? MeSs Nei ikke solgt. Hadde tenkt 700-800 for det!! Hold meg underrettet da! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by MeSs Hvis d ikke er solgt, eller hvis jeg ikke kommer over no annet kjøper jeg d den 20ende? MeSs MeSs inbox'n din er full!! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg