Mayhem Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 God aften alle der ute.. Sitter inne og koser meg litt med photoshop nå utover kvelden.. (As usual.) Men til modden jeg holder på med nå trenger jeg bilde av noen hvite felger, helst fem-eikede og påmontert bil eller i hvert fall med bremseskive bak... Så høy oppløsning som mulig. Edit: Må gjerne legge inn flere bilder, så har jeg noe å velge i :) Noen som kan hjelpe? På forhånd, takk. :D Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carweb Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 http://www.dieselstation.com/archive/Focus/index.html Hope they will work :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 De passet perfekt, tusen hjertelig! Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg