Ticket2Fly Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Hei har en "supersprek" Astra 1.4-92 mod, som driver å tuller med tomgangen. Problemet kommer bare noen ganger, og da ligger tomgangen på 2-3 t omdr. Andre ganger er den helt grei og ligger på ca 800 omdr. Noen som har noen forslag til hva som er galt/tips ?? Har sjekket gass overføring etc. og det fungerer bra, tror kanskje det er noe elektronisk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Hadde noe tilsvarende på en skropel Astra jeg engang hadde, en '97 tror jeg.. problemet var om vinteren, stod i oppvarmet garasje, og elektronikken gikk i spinn når jeg kom ut i noen få minusgrader.. . fint med helt ny bil og 3k tomgang i første lyskryss... :rolleyes: Opel oppgraderte og nedgraderte og prøvde å finne noe men ble ikke noe bedre... Jeg tipper det er "el cheapo" følere, eller irr i noen kontakter. Napp ut alle kontakter og prøv med elektronikkrens.. Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg