Riisern Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Trenger ramma til dashbordet til Golf 2. Mener da saken som sitter utenfor instrumentene og holder brytere og cdspiller o.l. Min er knekt mellom lysbryteren og "lureknappen" over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Høggern har dette :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Fant ingen pene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 jeg tror jeg skal ha det liggende. mener å huske det var i strøken stand da jeg tok det ut av bilen min. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Flott om du kunne sjekket ut dette og gitt tilbakemelding :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Trenger fortsatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Dette er nå handlet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg