D-1 Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 var å så på en 1989 mod. det kalket litt i motoren, han sa det var ventilløfterne, kan det stemme?? Er det dyrt å fikse?? Lønner det seg å kjøpe denne bilen? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Er ikke bare det du bør sjekke når du skal kjøpe bil. På G60 bør du først og fremst høre når G-ladern ble overhalt sistgang, som vanlig så sjekker du etter rust, og alt det vanlige som kan være slitt. Har bilen vært på service i det siste? Har den blitt tatt vare på i det hele tatt? Sånne ting du heller bør spørre om. Ventilløftere er ikke spesielt dyrt (Etter hva jeg vet), men du må jo få noen til å skifte de for deg hvis du ikke kan det selv. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 G-laderen ble skiftet på 165000 nå er den gått 195000... Bilen ble naf-testet i februar så jeg tror ikke det er noe rust.. Bremsecalipterne bak er helt ny, og helt nye dekk.... helt nytt eksos anlegg.. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 virket også som at han har tatt god vare på bilen! Han kjøpte helt nytt eksosanlegg(originalt ikke effektanlegg) det sier vel litt! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by TG60T var å så på en 1989 mod. det kalket litt i motoren, han sa det var ventilløfterne, kan det stemme?? Er det dyrt å fikse?? Lønner det seg å kjøpe denne bilen? Det kakler litt i ventilløfterne på golfen min også... Så jeg lurer på det samme som deg, om det er dyrt å fikse? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by Cchris Det kakler litt i ventilløfterne på golfen min også... Så jeg lurer på det samme som deg, om det er dyrt å fikse? Koster 85,- kr stk hos Krogslund Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by Polo Classic Koster 85,- kr stk hos Krogslund Hvor ligger krogslund da? Hva gjør dem med ventilene? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 http://www.krogslund.no Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 hvor mye koster det å skifte disse på verksted da?? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Er det mye jobb og bytte dem selv. Hva må gjøres og trenger jeg evt. noe mer? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg