Kim_R Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Hei. Noen som har peiling på hva som kan være galt når passaten min koker? (Passat 1,6TD 91mod) Har byttet termostaten men koer fremdeles. Kjører med viftene konstant på ellers koker den! Er det størst mulig at det er Toppakningen? Vannpumpa? eller toppen? (Noen sier det kan være sprekk i toppen) På forrhånd TAKK:) Mvh Kim Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Kan være så mye som gjør det. Vannpumpe termostat toppakning. Luft i systemet ville først prøvd å lufte systemet. så ville jeg sjekka co i vannet. da får du sjekka om pakningen er def. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by kimrune Hei. Noen som har peiling på hva som kan være galt når passaten min koker? (Passat 1,6TD 91mod) Har byttet termostaten men koer fremdeles. Kjører med viftene konstant på ellers koker den! Er det størst mulig at det er Toppakningen? Vannpumpa? eller toppen? (Noen sier det kan være sprekk i toppen) På forrhånd TAKK:) Mvh Kim Rune Min passat 1.5 gikk varm hele tiden.. så satte jeg inn en plast plate som ledet luft gjennom radiatoren og ikke rundt... og voila, aldri blitt varm siden... Ser såvidt den blanke hvite plast platen til venstre og forran radiatoren... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaatek Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 sikker på at den koker? jeg hadde samme problemet, men det viste seg at det bare var en "ilusjon" bilen hadde for seg. etter mye om å men, fannt de ut at det var jordingsfeil i termostaten, slik at bilen trodde den koka, og viste dette på instrumentpanelet, men i virkeligheten gjorde den ikke det. prøv å sjekk jordingspunktene i instrumentene og på termostaten å se om dette hjelper. det hjalp i allefall for meg, har ikke hatt et eneste problem med det siden. Siter navara 04 passat 95 caravelle 88 syncro caravelle 89 coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg