Gå til innhold

Hva med Street Racing Syndicate da?

Ranger emnet


Opel-Erik

Anbefalte innlegg

Halla!

 

Lurte litt på om noen av dere vet noe mer om dette spillet... Jeg venter veldig mye på dette spillet...

 

Jeg har fulgt mye med på hjemme siden til spillet (http://www.srsgames.com) Og det står at spillet skal være i butikkene... Jeg ringte til noen data-butikker i nærheten av her jeg bor... Men ikke en eneste butikk hadde engang hørt om spillet... og det var heller ikke noen av de som hadde spillet på noe liste over utgivelse dato'er... Sjekka blandt annet med ebgames... og de er stort sett veldig flinke til å hlde utgivelse dato'er og de følger også med på nye spill som kommer osv.

 

Men noen som vet noe eller? Jeg vil ha spillet ;) hehe

 

 

 

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt det mye i helgen og syns egentlig det er ett artig spill på linje med nfsu. Det mangler litt den overdrevne fartsfølelsen fra nfsu og det jeg savner mest driftmode. Men man får faktisk lov til å kjøre løp om dagen og råne rundt på natta med politi og andre racere på veien. Grafikken er også på linje med nfsu. Jeg har også prøvd Juiced i helgen og jeg vil si at SRS er ett bedre spill. Først og fremst fordi menyene var rotete og trege, og kjørefølelsen var lik null. Bilutvalget og stylingen er kanskje bedre i Juiced, men det er alt.

 

Må også nevne at jeg også har prøvd Burnout 3 i helgen og mer actionfylt arcaderacer skal du lete lenge etter!

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår