solid Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Jeg ser man får kjøpt mange ulike typer av "rense" greier til å ha i bensina på f.eks thorsov.. Spørsmålet mitt er.. Hjelper disse til noe som helst? eller er det kun for å tjene penger..? Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Har brukt RedeX på biler som har stått lenge sånn at gasseren har tetta seg av gammal bensingørr de gangene jeg har vært for lat til å skru...hjelper i mange tilfeller hvor den ikke er for jævlig tett... Brukte samma guffa på jobben på en sliten Honda CB1100F...hadde mer enn 35% lekkasje på alle sylindra pga sot og slikt...en halvtime på tomgang med 3-dobbel dose RedeX,og vips hadde den 8% javnt over...jalla,men kunden hadde ikke råd til å ta den opp og få det gjort ordentlig... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg