Riisern Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Trenger felger til min ny innkjøpte Golf 2. Er det noen som har noe å tilby meg? 15" eller 16". Eller evt breie 14" eller 13". Må ha dekk. Helst ikke for langt unna Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Oj, riisern her også...nei..., da takker jeg for meg her og :D Neida :) Jeg har 4stk alufelg m. helårsdekk som duger for 1 år med Oslokjøring. Kanskje vi kan bytte? Men da vil jeg ha 4stk felger med BRA vinterdekk m/pigg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Halla. Så det er derfor du trak deg fra Vw2you :( Hvordan ser felgene du har ut? Dimensjon på felgene og dekkene? Felger med piggdekk kan ordnes :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Jeg kan jo se om jeg får tatt noen bilder til deg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by 48IDA Jeg kan jo se om jeg får tatt noen bilder til deg :D Flotters :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcgte Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Har fire 7x15" BBS 4x100 ET 37 med nesten nye 195/45-15 sommerdekk tilsalgs for 3000. Hjula er hele og fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg