jossa Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 hei.. kjøpt meg en mazda 626 coupe 2L i 8V :( .. 89mod. feilene er styresnekka er gåen.. + låsesylynderne på dørene må skiftes ut.. men fortviler ei.. :) så var det store spm. ved bytte av styre snekka... (det huset styrestaget fra rattet går inn i) kan noen guide meg i en 123 guide?... å det å få tak i 2 nye dør sylyndre og en tennings sylynder, dyr afere? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 ok.. det er ikke snakka som er gåen.. det er diferensialen.. må vel ha ny gearkasse.. :S mulig jeg dråpper å kjøpe bilen.. :( Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg