zckumling Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Hører at scirocco er bygd på golf I eller.no, lurer da på om fjærene og støtdemperne fra golf I passer på scirocco'n min (mk2)? hvilke deler passer i såfall over? ikke så helt enkelt å finne senkesett til scirocco for tiden:o Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by zckumling Hører at scirocco er bygd på golf I eller.no, lurer da på om fjærene og støtdemperne fra golf I passer på scirocco'n min (mk2)? hvilke deler passer i såfall over? ikke så helt enkelt å finne senkesett til scirocco for tiden:o Det meste av deler på en scirocco1, er det samme som på en Golf 1. Bortsett fra karosseri. Senkesett skal ikke være vanskelig å få tak i. samme som på Golf 1 Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg