Gå til innhold

Lurer på å kjøpe meg 325 e30

Ranger emnet


bing

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dårlige bremser har jeg også merket! det er jo såvidt de funker i forhold til andre biler, f.eks prøvde jeg en yaris, en 1,5 som man ikke skulle tro hadde all verden til bremser, men jeg holdt på å slå hodet i rattet! STOR forskjell med andre ord!! hjulstillinga på disse bilene er dødfødt ja hvis man ikke vil slite dekk! man ser det sgodt med det blotte øyet også,, men de siter godt som bare det på veien! kjøp+ helst 323/325 320, som jeg har blir litt late:rolleyes:

*98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil

*86"nissan prærie (solgt)

*97"saab 900 turbo intercooler

*86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil

*82"volvo 240 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmW323turbo

dårlige bremser har jeg også merket! det er jo såvidt de funker i forhold til andre biler, f.eks prøvde jeg en yaris, en 1,5 som man ikke skulle tro hadde all verden til bremser, men jeg holdt på å slå hodet i rattet! STOR forskjell med andre ord!! hjulstillinga på disse bilene er dødfødt ja hvis man ikke vil slite dekk! man ser det sgodt med det blotte øyet også,, men de siter godt som bare det på veien! kjøp+ helst 323/325 320, som jeg har blir litt late:rolleyes:

 

 

oppgradere bremser er ingen stor greie, det blir gjort på noen timer, koster heller ikke all verden!

 

men denne hjulstillinga? er det noe problem å få rettet på den om/når man senker bilen? er det mye jobb å få det rett?

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kjenner til denne bilen/eier?

 

Virker VELDIG useriøst, men kanskje noen her som kjenner mob nr eller bilde av bilen?

 

noen som har noe info om bilen? km etc? får ikke tak i karen..

 

http://www.motorborsen.no/ab2/search_hmaAuto.wa?_cmd=view&id=51870&amsTypeOffset=0

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 325 er en godbil..

Hvis du kommer over et tilsynelatende godt eksemplar, gå litt i sømmene.. Se etter rust i hjørnene i gulvet forran ved torpedoveggen.. Det er også kjent at rusten lett kommer ved jekk-festene. Har motoren gått et stykke hør etter ulyder som overdrevet tikking.. M20 motoren tikker litt pga. dysene, men er det mer en bankelyd kan kammen og løfterene være slitte.. Vær påpasselig med oljeskift og for guds skyld kjør motoren god og varm før du herjer villt.. Jeg har hatt litt problemer med driverket selv, men det har sikkert sin forklaring. ehm.. Måtte bytte drivaksler, diff, hardyskive og melomakselopplagringa etter en litt hard kveld + noen andre harde kvelder.. Men deler er det nok av..

Kjøp en E30 det er desidert den råeste BMW'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe dumt kjøp....

 

Jeg har kjørt mye forskjelling og 325i e30 er noe av det bedre jeg har prøvd\hatt.....

 

Min hadde helt focka cambervinkel med satt bra som bare det... gikk langt og tålte mye gjorde den også.... jeg hadde en camko 284 grader trimkam på den, det var bra merkbar forskjell....

 

savner den jeg kiddie

 

min2.jpg

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

nå har jeg nesten fått penger fra gjensidige.. skal være på konto i morgen.. :rolleyes:

 

så da har jeg titta meg litt rundt omkring..

 

så lurte på om noen kjenner noe til denne

 

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=536428

 

litt kjipt om jeg måtte dra til molde (fra oslo) for å finne ut at dette ikke er noe å kjøpe..

 

 

ja det er en firedørs..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår